İkinci El Araba Alırken Macera Yaşamayın!
Türkiye’de 2. el araba alım ve satımı yıllar içinde büyüyen, güçlü bir pazardı. Bu potansiyeli değerlendirmek isteyen Letgo, Otoplus’ı yarattı. Sıra yeni bir marka olarak doğan Otoplus’ı tüketiciye öğretmekteydi.
Öncelikli hedef kitlemiz daha önce ikinci el araç alıp satmamış, ikinci el otomobil süreçlerine hakim olmayanlar olarak belirlendi. Sürece hakim olamayanların en temel korkusu araç satın aldıktan sonra sayısız problemle karşılaşabilme ihtimaliydi. Çünkü aracın dış görüntüsünde sorun olmasa bile arabanın görünmeyen büyük bir problemi olabilirdi.
Ve bunu önceden anlamak neredeyse imkansızdı!
Bu bilinmezlik beraberinde gerilimi ve stresi getiriyordu. Bu yüzden ikinci el araç alma süreçlerinin hissettirdiği temel duygu stres ve gerilimdi.
Otoplus’ın ikinci el araç satın alma sürecindeki tüm stresi, gerilimi ortadan kaldırdığını vurgulayacak bir imaj kampanyası yaratıldı.
Böylece ikinci el araba almanın her an gerilim, aksiyon, macera dolu kötü tecrübelere dönüşebileceğini, film klişelerinden beslenerek anlattığımız 3 filmlik bir seri yayınlandı.
Gerilimsiz bir süreç için tüketiciler Otoplus markasına yönlendirildi.
Öncelikli hedef kitlemiz daha önce ikinci el araç alıp satmamış, ikinci el otomobil süreçlerine hakim olmayanlar olarak belirlendi. Sürece hakim olamayanların en temel korkusu araç satın aldıktan sonra sayısız problemle karşılaşabilme ihtimaliydi. Çünkü aracın dış görüntüsünde sorun olmasa bile arabanın görünmeyen büyük bir problemi olabilirdi.
Ve bunu önceden anlamak neredeyse imkansızdı!
Bu bilinmezlik beraberinde gerilimi ve stresi getiriyordu. Bu yüzden ikinci el araç alma süreçlerinin hissettirdiği temel duygu stres ve gerilimdi.
Otoplus’ın ikinci el araç satın alma sürecindeki tüm stresi, gerilimi ortadan kaldırdığını vurgulayacak bir imaj kampanyası yaratıldı.
Böylece ikinci el araba almanın her an gerilim, aksiyon, macera dolu kötü tecrübelere dönüşebileceğini, film klişelerinden beslenerek anlattığımız 3 filmlik bir seri yayınlandı.
Gerilimsiz bir süreç için tüketiciler Otoplus markasına yönlendirildi.