Şimdi KOBİ’ler Akbank’la harekete geçiyor; işine hız, gücüne güç katıyor!
2019’un sonunda başlayan pandemi, iki sene boyunca etkisini hayatın her alanında hissettirmişti. Üstelik her geçen gün ekonomi kötüleşmeye devam ediyor, iş yerleri kapanıyor, günlük hayat yavaşlıyordu. Hal böyle olunca hayat herkes için adeta durma noktasına gelmişti. Bu durumdan en fazla etkilenen kesim ise şüphesiz ki ekonominin temel taşını oluşturan KOBİ’ler olmuştu.
Uzun senelerdir her dönem müşterilerinin farklı ihtiyaçlarını karşılayan Türkiye’nin önde gelen bankalarından Akbank, şimdi de sahip olduğu Akbank Mobil özellikleri ile umutsuzluk ve endişe içerisinde olan KOBİ’lerin bu zor döneminde yanlarında olarak işlerini hızlandırmalarına yardımcı oluyordu.
Bunun için yeni neslin enerjik ve pozitif ismi Serenay Sarıkaya ile hayata geçirilen kampanya ile tüm Türkiye’de büyük bir KOBİ hareketi başlatıldı. Böylece işlerini eski haline döndürmek isteyen KOBİ’lere umut ve cesaret verilerek harekete geçmeleri sağladı.
Kampanya sonucunda Akbank, “Sosyal Sorumluluk Sahibi ve Topluma Faydası Yüksek” marka unsurunu sahiplenmenin yanı sıra içeriğe dair tüm reklam skorlarında ortalamanın oldukça üzerinde performans gösterdi.
Uzun senelerdir her dönem müşterilerinin farklı ihtiyaçlarını karşılayan Türkiye’nin önde gelen bankalarından Akbank, şimdi de sahip olduğu Akbank Mobil özellikleri ile umutsuzluk ve endişe içerisinde olan KOBİ’lerin bu zor döneminde yanlarında olarak işlerini hızlandırmalarına yardımcı oluyordu.
Bunun için yeni neslin enerjik ve pozitif ismi Serenay Sarıkaya ile hayata geçirilen kampanya ile tüm Türkiye’de büyük bir KOBİ hareketi başlatıldı. Böylece işlerini eski haline döndürmek isteyen KOBİ’lere umut ve cesaret verilerek harekete geçmeleri sağladı.
Kampanya sonucunda Akbank, “Sosyal Sorumluluk Sahibi ve Topluma Faydası Yüksek” marka unsurunu sahiplenmenin yanı sıra içeriğe dair tüm reklam skorlarında ortalamanın oldukça üzerinde performans gösterdi.