This website uses cookies to improve your experience. Kabul Et Reddet Gizlilik ve Kişisel Veri Politikası

Şener Şen'le “Türkiye yola Aygaz’la çıkıyor” kampanyasının etkisini 2. ve 3. ekranlara taşıdık.
Dijital içgörü çalışmaları sonucunda filmi görenlerin Şener Şen’le ilgili Google’a danışacakları öngörüsü yapıldı ve veri analizlerinde Şener Şen’le birlikte “Şener Şen kaç yaşında?”, “Şener Şen nereli?" gibi aramalar yapıldığı göz önüne alınarak Google’ın Şener Şen’le ilgili sorulan soruları yönlendireceği dört farklı YouTube videosu hazırlandı.

Adwords üzerinden yapılan satın alımlar, reklam döneminde bu sorular sorulduğunda kişiyi direkt olarak aradığı cevabı bulabileceği ve markanın da entegre olduğu bu özel videolara yönlendirdi. Böylece ünlünün yarattığı etki film sonrası da markaya kazandırıldı.

Kampanya sonucunda Aygaz, son yılların en yüksek reklam hatırlanma skorunu elde etti. Otogaz kullanıcılarının %88’i reklamı beğendi ve %89’u markaya yakıştırdı. Google AdWords kampanyamız sektör ortalamasının 2 katı tıklanma oranı elde etti. Google’ın BrandLift raporuna göre de marka ve ürünle ilgili organik aramaları ölçen “Brand Interest” skorunda %534’lük bir artış sağlandı.

Ödüller

2017 IAB Mixx Ödülleri - Altın Mixx