This website uses cookies to improve your experience.

Accept Refuse Privacy Policy

Hayata tekrardan coşkuyla katılman için yapman gereken tek şey içindeki yaşam arzusunu hatırlamak!
Beymen, pandemiyle birlikte insanların önceliklendirmekten vazgeçtiği lüks moda kategorisine insanları tekrardan çekmeyi ve yeni sezon ürünleri için cazibe yaratmayı ancak zamanın ruhunu derinden anlayarak başarabilirdi. Zamanın ruhu gösteriyordu ki, toplumsal kriz dönemlerinde insanlar nostaljiye kuvvetle sarılıyordu ve nostalji sıkıntılara karşı bir rahatlama mekanizması işlevi görüyordu. Bu nedenle Beymen, nostaljiyi etkili bir araca dönüştürerek 1970’lerin Stayin Alive şarkısını geçmişin esintisiyle günümüze taşıdı. Yükselen yıldızlar Alton Mason ve Nataliya Bulycheva’nın yaşam dolu dansları eşliğinde capcanlı renklerin kullanıldığı reklam filmi insanların içindeki hem yaşam arzusunu hem alışveriş arzusunu tetiklemeyi başardı. Böylece Beymen, Stayin Alive ile moda kategorisinin statik ve birbirine benzeyen iletişim dünyasından uzak bir çizgide, insanların duygu durumunu ve zamanın ruhunu derinden anlayan dinamik bir bakış açısı ortaya koydu.